10 juli 2011 - Fördjävligt

Natten var skit. Det hade dock ingenting med Julia att göra! Hon sov så fint för det mesta. Vaknade någongång och ville ha nappen, filten och musiken. När jag la mig för att sova var det djävelskapet började. Jag svär, det är något som händer i det jäkla rummet! Är så svårt att förklara, men jag mådde dåligt och hade ont i hela kroppen. Hörde släpande ljud och det lät precis som någon tungt andandes tassade runt vid dörren. Svetten rann och jag kunde inte sova, såklart. Trött på dessa jäkla gastar!

Kommer de inatt blir det nog mer synd om den! Jag har börjat på nikotinavvärjning idag. Tog min sista snus när jag vaknade imorse. Så nu är jag på skitdåligt humör! Kommer med all säkerhet finna ett sätt att döda de som redan är döda om inte jag får sova ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0