7 januari 2011 - Var väl kanske inte så smart ändå...

Jag som trodde att jag hade fått ihop det så bra, men jag kanske hade fel! Att frosta av frysen sent på kvällen, efter att Julia har somnat, kanske inte är en bra ide! Men till mitt försvar: Jag har aldrig gjort det innan, och jag visste inte att det skulle låta så mycket! För varje stor isbit som dunsade ner i frysbotten kom lite gråt inifrån sovrummet. Tillslut stod hon upp i sängen och gallskrek! Medan hon ändå var vaken passade jag på att dra ner de stora bitarna, så det var klart sen. Bara för att hon inte skulle bli väckt igen när (om?) hon somnade om. Efter mycket om och men gjorde hon detta, och frysen har hållt sig någolunda tyst sen dess. Tror faktiskt det är så gott som klart! Får gå och ta mig en titt. Spännande! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0