7 januari 2011 - Surig och tjurig

Nu har Julia äntligen slutat grina och gnäll! Vi har ätit och hon har sovit middag, men inte i närheten så länge som hon nog hade behövt. När hon vaknade var det bara gråt och ilskna ryck så jag tänka lägga tillbaka henne i sängen. Men när jag gick in i sovrummet med henne började hon gråta ännu värre, så jag la mig bredvid henne i "stora sängen" istället. Då blev hon genast på bra humör! Efter det har hon varit som vanligt - överallt samtidigt och pillar på allt i sin väg. Hon har till och med hunnit slänga en av sina böcker, som hon fick från morfar i födelsedagspresent - i toaletten. Tur att det var nyspolat och att boken inte var gjort av tunt papper. Jag hängde den på tork i duchen, så får vi se om den klarar sig!

Vi kollade också på en jätteobehaglig krigsfilm. Jag trodde jag hade sett den innan, men jag har inget minne av att den var så vedervärdig. Jag måste ha misstagit mig! Usch, blir alldeles illamående när jag kollar på filmer där de behandlar människor som pestsmittade råttar - avrättar dem hit och dit! Ska nog inte se den filmen igen!

Nu ska jag återgå till städandet, och börjar med det värsta: Disken! Blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0