7 januari 2011 - Moody

Det blev inge mer bloggande igår. Hade fullt upp hela dagen typ, så jag hade inte riktigt tid. Har mycket att göra idag med, och det är främst att städa det som jag inte hann med igår! Kommer ju folk hit imorgon, och då måste det vara skinande rent!

Hade filmkväll här igår. Dock somnade jag efter halva "The Island" och vaknade när eftertexten började rulla. Då visste jag varken vem eller var jag var, men kom tillslut upp för att släcka ner och krypa ner i sängen. Somnade väl ungefär 1 sekund efter jag lagt huvudet på kudden!

Julia är riktigt arg idag! Får riktiga utbrott när hon inte får som hon vill. Gillar verkligen inte när hon beter sig på det viset! När jag tog nycklarna ifrån henne skrek hon så jag trodde mina trumhinnor skulle gå sönder. Sedan bet hon mig!? Jaja, det är väl nu det börjar...*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0