6 januari 2011 - Fortfarande trött...

Jag fattar inte vad som hände? När jag stängde av dator för att gå och lägga mig igår såg jag att "Scrubs" gick på Tv. Var ju bara tvungen att titta på det! När det var slut kom ett avsnitt till, och jag satt kvar. Efter det började "How I met your mother" och...ja, ni fattar! Dock blev jag så trött att jag inte kollade färdigt på det. Men när jag väl kom till sängs kunde jag inte sova. Började tänka och fundera på massa saker så det var kört. Dessutom hittade jag ingen bekväm sovställning, så jag låg och vred och vände på mig. Julia vaknade 9:17, så det var ju inte jättetidigt. Dock är jag fortfarande trött! Men det kommer jag snart glömma av! Idag är det dags att tvätta kläder och ska försöka städa här lite också. Jag väntar på att jag ska komma in i en sån där städmaniperiod, när jag går och städar konstant varelse det behövs eller inte. Älskar de perioderna, eftersom det alltid är så rent här då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0