5 januari 2011 - Nu är det inte kul längre

När första snön föll tyckte jag det var rätt mysigt! Det var tecken på att julen var påväg, och jag älskar ju julen. Jag hoppades på att vi skulle få en vit jul, och det fick vi! Men nu är julen över. Nyår är över, och Julias födelsedag också. Nu har vi ingen användning för snö längre! Nu vill jag ha vår! Så när jag tittade ut genom sovrumsfönstret imorse när jag vaknade och höll på att bli snöblind, kände jag mig aningens nerstämd! Jag önskar att jag hade en pulka, då kunde jag ju gjort något roligt av det. Men inte ens det har jag! Måste fixa en till nästa år så Julia och jag kan åka!

På tal om Julia, hon bestämde sig för att ta sovmorgon idag - mer än vanligt. När hon väckte mig var klockan nästan 10. Hon måste verkligen gilla att sova! Jag ska ju inte klaga, det är alltid härligt att få sova, men det börjar bli lite för länge nu. Jag får njuta av det sålänge det varar, för snart blir det ändring på det!




Nutte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0