5 januari 2011 - Kvällsbestyr

Nu har jag läst saga för Julia, samtidigt som hon fick sin välling. Har upptäckt att hon tycker det är mysigt att ligga och gosa lite i stora sängen med mig innan hon lägger sig i sin egen. Hon verkar gilla när jag läser för henne, även om hon kanske inte förstår jättemycket vad sagan handlar om. Det har väl med röstläge att göra. Oavsett så blir hon väldigt avslappnad och somnar nästan helt utan problem när jag lägger ner henne i spjälsängen. Visst var det lite gnäll när jag lämnade rummet, men så fort jag stängde dörren blev det tyst! Härligt när det går så lätt! Ska nog gå och lägga mig inom inte allt för lång tid jag också! Är av någon förundlig anledning jättetrött idag. Och imorgon ska det tvättas kläder, så lite energi behövs!

Vill göra om min blogg, men har inga ideer...! Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0