4 januari 2011 - Vanegrej

Jag har upptäckt att jag tydligen har svårt med att vänja mig vid att det är 2011 nu. Skriver fortfarande gärna 2010 var som helst datumet krävs. Är iofs så varje gång det blivit nytt år, även om årsskiftet 2009/2010 var en av de enklare. Det var ju så stor skillnad då, liksom. Får se hur lång tid det tar den här gången!

Självklart somnade Julia i vagnen innan vi ens kommit halvvägs till Gt, och sov tills vi kom innanför porten hemma igen. Jag fick i alla fall gjort det jag skulle göra, och det är ju alltid skönt! Nu spelas "Remember Me" på tv:n här. Såg den dock för någradagarnen, när jag hyrde den. Tycker inte att den var jättebra och känner mig mest rastlös...kanske borde byta film. Eller stänga av Tv:n helt och hållet. Kan ju vara rätt skönt också!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vill du följa mig på bloglovin ? <3

2011-01-04 @ 18:11:22
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0