3 januari 2011 - Seg unge

Dagen har blivit skitkonstig efter att jag blev dålig imorse. Allt blev uppskjutet och Julia har haft seperationsångest, värre än någonsin. Var inte ett dugg roligt att ligga i sängen med en dundrade huvudvärk (det är det ju aldrig..), men att Julia stod utanför sovrumsdörren och grät hysteriskt gjorde ju inte saken bättre. Jag ville inget hellre än att gå upp och krama om henne, men smärtan och yrseln stoppade mig. Seperationsångesten har i alla fall hållit i sig idag och hon har inte lämnat min sida sen jag kom upp i morse. Hon ville inte sova heller. Började gråta hysteriskt så fort jag närmade mig sängen med henne. Nu har hon dock somnat, vilket var på tiden. Jag ska lata mig lite, och sen försöka komma i säng i okej tid idag. Får väl se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0