3 januari 2011 - Finna tid!

Gaah, jag måste hitta tid att göra om min design! Ser ju tokigt ut nu, men jag orkar inte sitta med det mer ikväll. Måste gå och lägga mig. Klockan tickar iväg, som alltid på kvällarna! Imorgon ska jag försöka fixa allt som inte blev fixat idag, så det är bäst att jag är någolunda utvilad! Dessutom måste det verkligen städas här, för vi ska ha Julias andra födelsekalas på lördag! Har hela veckan på mig, men jag vet av erfarenhet att veckor nu för tiden går väldigt snabbt! Som om de ligger fastspända på ett flak bakom en katt med en klick senap i rumpan - vummm - säger det, så är de förbi!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godnatt =)

2011-01-04 @ 01:24:23
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0