3 januari 2011 - Planer är till för att förstöras...

Ja man har ju hört talesättet "Det blir aldrig som man tänkt sig..." ett flertag gånger, och dagen har inte varit något undantag. När jag vaknade i morse var jag nästan blind vilket är tecken på att jag snart kommer ligga och åla mig i sängen och önska att jag aldrig blivit född. Migrän! Jag tänkte att om jag inte bryr mig, så kanske den känner sig besegrad och låter mig vara, så, efter att ha tagit ett par Eezeneo, gick jag upp och byte blöja på Julia, klädde på henne och gav henne frukost. Självklart hjälpte det inte och huvudvärken blev värre och värre. Till slut gav jag upp och gick och la mig igen. Snart kändes det som en flodhäst stod och hoppade på mitt huvud och det var en jäkla pärs att försöka slappna av. Timmarna gick och jag sov och var vaken i vågor. Efter två timmar kunde jag ta två tabletter till och sedan kunde jag somna och sov i ca. två timmar. När jag vaknade klockan 13 blev det dock väldans bråttom då vi skulle vara hos tandläkaren med Julia 13.30. Vi kom 15 minuter sent, men det var ingen skada skedd!

Men alla mina andra saker jag skulle göra blev ju såklart lidande, så tvätta kläder, försäkringskassan, biblioteket och alla telefonsamtal får jag ta imorgon och på onsdag. Finns ju inte så mycket att göra åt saken..! Nu ör det dock ett måste för mig att ta mig till en läkare och fråga om det finns starkade piller mot detta. Kan ju inte ta hand om mig själv, och än mindre Julia när det kommer. Vet inte vad jag ska ta mig till om det kommer när vi är ensamma!

Nu ska jag spendera resten av eftermiddagen/kvällen på samma sätt som dagen: Lugnt! Huvudet är ju fortfarande ömt och jag är rätt darrig efter kräkningarna. Måste försöka lägga mig tidigare också...! Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0