27 januari 2011 - Sveriges värsta bilförare

Just nu sitter jag och garvar åt sveriges värsta bilförare. Numer är min goda vän Mickan och hennes familj, Andreas och Mira, Tv-kändisar! Sjukt kul! :)

Har ju inte bloggat på ett par dagar. Har liksom inte haft nån lust! Igår kom jag på att Yess ska komma hit idag, och spenderade kvällen med att städa halva lägenheten. Eftersom jag hade planer på att åka till stan med Sara idag var jag rädd att jag inte skulle hinna annars. Jag åkte in i förmiddags, och städade resten när jag kom hem! Nu sitter jag och väntar på att Yess ska vara framme, vilket väl sker om nån halvtimme! Yaay!

Var på jakt efter något fint att ha på mig när jag ska festa på lördag, men jag hittade verkligen ingenting! Tror inte riktigt jag gillar modet som är nu. För mycket mönster! Tro det eller ej, men inte ens blommigt passar mig i smaken längre..! Köpte nytt nagellack istället. Får försöka rota fram något ur garderoben här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0