24 januari 2011 - Järnspett!

Jag måste ha legat tokigt inatt! Hela min nacke är öm och stel. Märkte det när jag skulle vända på mig för att kolla på Julia i morse, kändes som om någon försökte halshugga mig bakifrån med en alldeles för slö kniv! Kanske? Jag vet ju inte riktigt hur det känns, men jag kan tänka mig att det var nåt sånt..!

Julia sov i alla fall utan ett pip inatt igen. Jag förväntade mig att hon skulle vakna och vara hungrig framåt småtimmarna, eftersom hon ätit så dåligt under dagen. Men det gjorde hon inte, och det är jag tacksam för. Hon väckte inte mig förrän klockan 9 imorse, dessutom. Jag gick och la mig runt elva(!) igår! Men såklart tog det ju ett visst antal timmar innan jag somnade. Förstår inte mig på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0