23 januari 2011 - Vill inte äta!

Idag har det varit något mysko med Julias aptit: Hon har inte haft någon! Hon som vanligt vid lunch, men efter det tog det bara stop. Hon ville inte äta sin middag alls utan började gråta så fort jag ställde fram maten. Jag fick ge henne lite youghurt istället, vilket hon petade i sig. Nu ville hon inte dricka sin välling heller! Hon drack ungefär halva men sen var det bra. Dessutom somnade hon halv fem! Jag hade tänkt ta upp henne efter max 30 minuter, men glömde av det, så hon sov drygt en timma! Inte bra..!! Jag la henne därför lite senare än vanligt, för att slippa en jobbig kväll, men det verkade inte hjälpa. Hon står just nu och dunkar sängen i väggen! Fast hon låter trött på det halvhjärtade gråtet, så jag låter henne vara en stund, så kanske hon somnar ändå! Hoppas det, orkar inte med en sån där jobbig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0