23 januari 2011 - Ren

Jag blev så rastlös av att ligga på soffan så jag bestämde mig för att hoppa in i duchen istället. Älskar att duscha och skulle gjort det flera gången om dagen om jag hade kunnat. I början av min graviditet, när jag fortfarande var i Brasilien, kunde jag börja gråta bara av tänka på att lägga mig i ett varmt bad eller ta en varm dusch (i Brasilien är ju vattnet kallt) så när jag kom hem missbrukade jag det rätt så ordentligt så fort jag fick en chans! När jag bodde nere i Åsa var jag tvungen att lägga mig i ett kokande bad varje morgon för att få mina leder att fungera. Botar till och med bakfyllor och tandvärk genom att bada! 

I alla fall, när jag ansåg mig ren och färdigduschad gick jag in i sovrummet för att mötas av en skrattande Julia som stod och hoppade i sängen. Hon hade visst varit vaken ett tag, men hon brukar inte bli så ledsen om jag inte kommer direkt, om det inte är mitt i natten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0