23 januari 2011 - Det gick!

Tänka sig, hon somnade faktiskt! Jag hade förväntat mig att springa fram och tillbaka mellan sovrummet och vardagsrummet halva kvällen. Men det behövdes inte! Enorm lättnad! Jag är jättetrött också, och tycker det ska bli riktigt härligt att krypa ner i sängen när den stunden kommer. Dock är jag hungrig! Men jag vet inte vilket som är starkast: Hungern eller latheten. Är inte jättehungrig så det är nog latheten...Bättre att vänta så kan jag äta när jag går upp imorgon. Synd bara att jag aldrig har någon aptit på morgonen! Jaja, Ilands problem!

Satt och bläddrade igenom lite foton sen i somras. Tänker inte riktigt på hur mycket Julia har växt även sen dess. När man tittar på bilderna från juli, augusti och september ser hon ju verkligen ut som en bebis! Det gör hon ju inte längre. Sen hon började gå har hon fått en helt annan kropp, mer utsträckt liksom. Inte det där satta, kompakta som hon hade när hon var mindre. Nu är hon ett barn!



7 månader gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0