22 januari 2011 - Lördag

Det var inte så farligt som jag trodde, efter att ha tittat på skäckfilm igår. Den handlade om onda speglar, och när jag väl satt i soffan trodde jag aldrig jag skulle kunna titta mig själv i en spegel igen, men innan jag gick och la mig utmanade jag mig själv med att stå framför spegeln medan jag borstade tänderna. Jag betedde mig kanske lite underligt, och förflyttade mig fram och tillbaka för att se om min spegelbild följde med, men jag stod kvar där! Och jag lever ju, så det kan ju inte vara så farligt!

Inatt har Julia sovit utan ett endaste litet ljud. Nästan så jag blev orolig igårkväll för hon var så tyst. Men hon sov så gott, och hörde hur hon snarkade så fort jag öppnade dörren. Jag gick och la mig strax efter 00 och läste några sidor innan jag slocknade, och säkert snarkade, jag också. Jag vaknade i morse av att Julia försökte dra sina leksaker genom spjälet på sängen. Jag lyfte över det till henne, och sen kunde jag ligga kvar och snooza en stund medan hon höll sig aktiverad med att kasta klossar i lådan. Så skönt!

Fick reda på att en vän från massagetiden, som bor i Värnamo, är här uppe i göteborg nu. Kanske åker en sväng in till stan och träffar henne och hennes vänner senare! Sist jag träffade henne var på Liseberg vintern -09, och vi båda var gravida då. Så hon har alltså aldrig träffade Julia och jag har aldrig träffat hennes söta grabb! Dok vet jag inte om han är med, men det är ju kul att träffa Määgd ändå :)

Mmm, Julia har en överraskning för mig. I blöjan. Dags att öppna fönstren...



Jag får puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0