21 januari 2011 - Vart tog dagen vägen?

Det är så konstigt, det känns som om jag varit igång hela dagen, men har inte fått gjort något alls. Det enda meningsfulla jag gjort är väl egentligen att diska och vika tvätten som jag tvättade igår. Har varit och handlat med snuttis också, samt hyrt film! Känns som jag missbrukar det här med filmuthyrning! Är verkligen stammis på stället här! Idag passade de till och med Julia medan jag bläddrade runt bland filmerna. Hon blev så rastlös av att bara sitta i vagnen, så jag släppte ner henne på golvet, och vips så var hon i famnen på kvinnorna som jobbar där. Och hon trivdes utmärkt, som alltid när hon får lite extra uppmärksamhet. Undrar vem hon fått det ifrån...

Hyrde bla. en skräckfilm. Har inte sett än på över ett år, eftersom jag är så fruktansvärt lättskrämd. Tror jag fått men för livet efter att min snälla(!) bror frågade om jag ville titta på film med honom och satte på "Onda dockan" samt "Alien". Jag var 8 år, och efter det fick mina älskade dockor ligga i garderoben under natten och det tog ett bra tag innan jag kunde gå normalt på golvet eftersom jag trodde det skulle komma aliens och ta mig. Tror jag liksom blev rädd för att vara rädd, och sen dess har jag och skräckfilmer inte riktigt funkat ihop. Men ikväll ska jag ge det ett försök till, så får vi se om jag kan sova inatt!



Julia efter en boxningsmatch med tidningsstället. Hon förlorade, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0