21 januari 2011 - Ljuva natt

Klockan nio väckte Julia i morse. Då hade hon legat i sängen i 13,5 timmar! Jag är dock osäker på att hon sovit hela tiden. Tror hon sitter och leker med alla sina gosisar i sängen innan hon väcker mig, vänlig som hon är. Annars skulle hon väl se så där nyvaken ut som hon gör annars, men det brukar hon inte göra. Hon står upp i sängen och smilar byxorna av sig. Även jag kom i sängs i bättre tid igår! Runt halv tolv la jag mig, och läste först några sidor i min bok innan jag somnade utan några problem alls! Härligt!

Nej, nu måste jag underhålla gnällfisen här lite. Hon är avundsjuk på datorn!



Gosisarna!
Den stora hunden fick Julia i present av tant Sara första gången de träffades¨
Nallen i hundens knä kom på posten i påskas från Kajsa
Hjärtkudden fick jag i födelsedagspresent från Jonny när vi var i Brasilien
Den bruna nallen "Brumma" fick jag från min mamma när jag var liten
Snögubben bakom hjärtkudden vann Jonny på liseberg förra året
Elefanterna (en stor och en liten) fick Julia i julklapp från Tessies familj
Den lilla rosa kaninen köpte jag på HM
Och till sist, "Fofinha", som Jonny vann och gav mig på Gröna Lund sommaren -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0