20 januari 2011 - Kanalbyte

Julia somnade rätt fort efter senaste inlägget. Jag gick in för att lägga i nytt lakan i hennes säng, och hon stod bredvid med nappen i munnen och snuttefilten under armen. Jag la henne i sängen när den var färdigbäddad, och hon låg där och "pratade" en liten stund, men somnade sedan.

För några dagar sen upptäckte jag att Mtv inte fungerar längre. Att den kanalen inte ingår i det utbud som vi har, och blev rätt slopen! Jag gillar Mtv. Jlia och jag brukar sitta och lyssna på musik på morgonen, och sen går det nästan alltid någonting som är värt vila ögonen på. Men nu är det, som sagt, slut med det. Men för ett par dagarsen fick vi kanal 11 istället, och jag trodde det skulle vara någon tråkig nyhetskanal eller nåt. Men icke! Idag har jag upptäckt att detta med stor möjlighet kan bli min nya favoritkanal! "The secret life of the American teenager" gick imorse. Efter det kom "Plastikdoktorn 90210" och nu, det bästa!!, "Cheaters"! Dessutom var jag nere i tvättstugan och hittade en tvättid idag kl.11! Kan det bli bättre? Kanske det blir en bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0