20 januari 2011 - I säng

Nu är kvällen slut. För Julias del i alla fall! Hon ligger och snussar i sängen efter en del lek och lite massage. Hon har börjat bli lite torr så jag köpte en mild babyolja på apoteket idag och smorde in henne med lite innan det var dags att sova. Får se om det blir någon skillnad!
Nu har jag några timmar framför mig, fylld med ingen aktivitet alls! Ska bara sitta och göra vad som faller mig in, och det är antagligen så lite som möjligt.
Har fixat barnvakt till nästa helg, i alla fall. Då ska jag hem till Mickan och Andreas på fest, och det är barnförbjudet. Julia ska sova hemma hos gudmor Susan och Annelie. Ska försöka i alla fall. Det är första gången hon sover borta utan mig, så det blir spännande. Men hon tycker ju om Susan och Annelie, så det ska nog gå bra! *Fingers crossed*...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0