20 januari 2011 - Eftermiddag

Jag kom på att jag var tvungen att lämna in ett papper på Soc. så jag packade på mig och Julia våra ytterkläder och gav mig iväg. Jag hade först tänkt att ta spårvagnen, men ångrade mig och bestämde mig för att gå en hållplats och sedan hoppa på vagnen där. Men jag ångrade mig igen, och promenerade hela vägen till Torget. Tar ju inte alls särskilt lång tid, och idag är det ju rätt så härligt ute. (Om man jämför med hur det varit). Jag fick till och med solen i ögonen, så jag önskade att jag tagit med mig solglasögonen.

Efter pappret var inlämnat gick jag till apoteket för att köpa vårtplåster. Jag har ju fått en liten, äcklig vårta på armbågen. Ont gör den också, och jag är livrädd för att den ska smitta så jag går konstant i långärmat. Sover till och med i det! Men nu har jag plåster! Hoppas att de fungerar bara.
Fick köpt ingredienser till dagens middag också! Kläderna är tvättade också, så i natt får Julia sova i helt nytvättade sängkläder. Jag sitter fortfarande och funderar ut något som jag kan göra med hennes enorma kissande under natten. Jag funderar på att försöka byta hennes blöja innan jag går och lägger mig. Då har hon ju sovit i 3-4 timmar redan, iaf, så det kanske hjälper något. Men jag vill ju inte riskera att hon ska vakna...Jaja, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0