20 januari 2011 - Kiss i sängen och ha det bra...

Julia väckte mig halv åtta i morse, och jag som är ovan vid att vakna så tidigt trodde det var mitt i natten och reste mig för att bädda om henne igen. När jag tog tag i henne dock, var hon alldeles pisseblöt! Byxorna, bodyn och lakanet. Så jag fick klä av henne stående i sängen. Stackarns frös så hon skakade, så efter jag tagit av henne allt virade jag in henne i en filt och la henne på mitt täcke där hon fick ligga tills jag plockat bort allting ur sängen. Sedan la jag mig bredvid henne, och vi låg och gosade i några minuter innan vi gick upp. Måste verkligen skaffa ett sånt där plast(?)lakan att lägga mellan madrassen och det vanliga lakanet om det ska fortsätta så här. Kissunge!

Nu har hon fått frukost och nya kläder på sig och står bredvid mig och är jättearg. Hon hatar när jag sitter vid datorn och hon inte får pilla! Får underhålla henne lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0