19 januari 2011 - Trycker

Jag är så hysteriskt jäkla trött på att min nacke hela tiden ska göra så jädrans ont! Det verkligen trycker runt hela nacken, värst vid nackrosetten, och sedan över hela huvudet. Känns som om någon sitter på mina ögonbryn typ. Hur det nu skulle gå till...? Jag borde ju börja stretcha regelbundet, men, som med allt annat, blir det aldrig av, och istället sitter jag och klagar! Ska se om jag kanske tar med mig min vetekudde när jag går och lägger mig. Den brukar alltid lindra aningens!

Julia somnade kalasfort efter vällingen halv åtta, och har sovit bra sen dess. Pep till en gång, men det var inget värre än vad en napp kunde återgärda. Hon fick bara sova en gång under hela dagen, och det var vid ettiden, precis efter lunch. Då sov hon i nästan 2 timmar, och jag antar att det räcker för henne. Får hon sova mer under dagen brukar hennes nattsömn bli orolig. Dessutom har jag skjutit fram middagen några timmar så hon inte är så hungrig. det verkar funka bra hittills. Men fråga mig igen imorgonbitti....:p

Nu är jag hungrig, i alla fall! Ska stoppa i mig nåt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0