19 januari 2011 - Mitt i veckan

Efter lite skrik och tid så somnade Julia äntligen igårkväll, och väckte mig runt nio idag. Hon är en riktig nattepissare, och fler gånger i veckan måste jag byta sängkläder eftersom hon kissat igenom blöja och pyjamas. Kanske borde ta på henne dubbla blöjor i fortsättningen?

Jag har försökt att få städat lite på morgonen också, men det är inte det lättaste när man har en 10kgs svans efter sig. Så fort jag vänder mig om trillar jag nästan över henne! Men köket och vardagsrummet har jag hunnit fått rent innan lunch, och Julia höll sig vaken tills hon hade ätit. Men nu ligger hon och sover middag, och jag hoppas....nehe nu vaknade hon! Det är nåt underligt det där, nästan varje gång jag skriver i bloggen att "Julia sover" så vaknar hon. Jätteskumt! Men hon verkade somna om igen nu, så jag hoppas hon ligger ett tag så hon orkar hålla sig vaken resten av dagen utan massa ilsktyg och gnäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0