19 januari 2011 - Halkat runt på gatorna

Jag blev lite less på lägenheten och bestämde mig för att trotsa is och snö och ta mig och Julia på en liten promenad. Jag klarade mig utan några brutna ben och såriga armar! Höll mig faktiskt på fötterna hela tiden, även om jag ett flertal gånger var på väg att hamna på rumpan. Men så länge jag tittade var jag satte fötterna så var det ingen fara. Dock blev jag lite ställd när jag kom runt hörnet en bit ner på vägen och hela den var täckt av en enormt stor snöhög. Bara en liten smal gång fanns där det vanligtvis finns en trottoar. Jag fick lirka genom vagnen, men det gick lättare än jag hade förväntat mig! Det kändes i alla fall väldigt skönt att få rör lite på mig och den friska luften kan ju knappast göra varken Julia eller mig själv någon skada! Vi har båda fått lite nyfunnen energi, så nu blir det blöjbyte och sen lite lek innan middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0