18 januari 2011 - Furiosa

Ett flertal gånger har jag suttit mig ner för att blogga, men det har hela tiden varit något som kommit upp så jag fått avbryta. Dock har det ju inte hänt så mycket! Trodde jag skulle tvätta i morse, men hade rört ihop det! Skulle ha tvättat i fredags, men eftersom jag gjorde det på tisdagen i förra veckan så trodde jag det var samma dag den här veckan! Förvirrad? Lite kanske...

Julia ligger och skriker i sin säng. Det är dags för henne att sova, och hon är skittrött, men vägrar(!!!) sova. Jag får väl strax gå in och "lägga om henne". Avsky dessa envisa, motstridiga kvällarna, men det är ju inte så ofta det händer, så det är väl bara att bita ihop. Vad ska man göra annars liksom?

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej hopp!!

Allt väl?

E d ok om jag länkar till din blogg från min blogg?

2011-01-19 @ 00:31:09
Postat av: Mia

Tjo :)

Jotack, det är bara fint :) Själv?

Självklart får du det!! :D:D

2011-01-19 @ 13:35:52
Postat av: Magdalena

Jättebra e d me oss... =)

2011-01-19 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0