17 januari 2011 - Keep - them - open

Mina ögonlock väger ton! Har verkliga problem med att hålla dem uppe, trots att jag inte gick och la mig så sent igår. Halv 12 stängde jag ner för natten och kröp till sängs. Somnade rätt bums, och vaknade inte förrän Julia väckte mig runt 9. Behöver väl fler nätter som den, kanske...

Nu vilar vi oss lite efter maten. Julia ligger och sover i sin säng och jag ligger på soffan och tar det lugn. Ingen idé att sova, då lär jag väl aldrig somna inatt. Men lite lugn och ro kan göra mycket!
Idag har vi busat på Julias favoritställe i hela lägenheten: Sängen! Hon älskar att kunna slänga sig ner och studsa runt utan att skada sig. Dock får jag typ magsår när hon kommer för nära fönsterbrädan, som inte är någon bräda alls, utan mer en betongkloss! Livrädd att hon ska slänga sig och slå i huvudet där! Men det brukar gå bra. Jag bunkrar upp med kuddar och täcken och sätter mig själv i den endan av sängen så jag kan få stopp på henne ifall hon skulle komma åt det hållet. I alla fall har vi båda skratta så vi kiknade! Jag kittlade henne, och hon kittlade tillbaka. Inte för att det kittlades så mycket. Jag skrattade mest för att det var så sött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0