14 januari 2011 - Glad

Just nu har jag ett sånt där härligt lyckorus som man får ibland. Samtidigt är jag orolig, och har ångest. Hur går det ihop? Jaja, ska försöka låta lyckan ta över ångesten, bara för ikväll! Kan behöva det. Lite genuin glädje utan något annat. Har kommit på att jag för det mesta går runt med en knut i magen. Jag kan vara glad och skratta, men alltid har jag något som tynger mig. Jag vet precis vad det är. Men ingenting jag tänker dra med alla ner i! Mina närmaste vet, och det räcker. :)

Julia hade lite svårt att somna ikväll. Hon verkade väldigt hungrig, vilket hon inte brukar vara på kvällarna. Efter vällingen kurrade hennes mage och hon var jättearg (precis som mor sin när hon behöver äta...) så jag gjorde en liten flaska till som gick ner utan problem. Och då somnade hon också. Jag ska nu ha en lugn kväll för mig själv, och försöka att komma i säng inte alldeles försent! (Säger hon jämt...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0