14 januari 2011 - Dan på Stan med Tant Sara och Julia

Idag har jag varit en sväng inne i Haga med Sara och Julia. Jag var ute efter en doppresent till lilla Annie som döps på söndag! Var inne i min favoritaffär, Liten Karin, och hittade lite smått som säkert blir bra :) När vi var klara där gick vi till Burger King, då vi alla 3 behövde äta. Fick köpa mat till Julia på Seven Eleven, och det kommer jag ju aldrig i mitt liv göra igen, kan jag lova! 22 jäkla spänn för en burk barnmat! Det är ju så man kräks! Men hon måste ju äta! Men det sved...

Efter maten hoppade vi på 1an. Sara skulle hem till en vän och jag tog 6an från redbergs. Sen jag kom hem har jag mest suttit i soffan och glott, och har nu plockat fram min älskade bok "Godnatt Mister Tom". Jag vet inte hur många gånger jag läst den innan, men jag blir aldrig trött på den. Den är jättelättläst, med stora bokstäver och inte så lång. Jag läste den första gången när jag var typ 9 år, och jag älskade den lika mycket då som jag gör nu. Annars hade jag ju inte läst om den :p Jag vet inte vad det är med den, men nåt är det. Och jag gilla't :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Å min Mira fick ingen dop present! Men det gör inget. :)

2011-01-15 @ 21:27:21
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Mia

Nej jag vet! Tro mig, jag går fortfarande och funderar på vad jag ska ge. Vill ge något extra bra till henne på ettårsdagen! :)

2011-01-15 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0