11 januari 2011 - Cut the doze down...

Ja, Julia vaknade imorse - men somnade om. Sen vaknade jag 10.20, och hon sov fortfarande! Vet inte hur bra det egentligen är att hon sover så länge, men jag behövde verkligen ta igen sömnen som jag missat de senaste dagarna. Så jag är tacksam!

Idag har jag fått tvättat nästan all smutstvätt, och det är så jäkla skönt! Trodde inte det skulle gå att få så mycket rent, eftersom det var så mycket. Måste börja tvätta oftare! Saknar sjukt mycket när jag bodde i Åsa och hade tvättmaskin och torktumlare inne, men jag uppskattade det inte särskilt då! Jaja, man vet inte vad man har förrän det är borta, som man säger!

Nu ligger Julia i alla fall och sover middag. Blev ju lite sent, men allt blir ju uppskjutet när man tar sig sovmorgon som idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0