8 februari 2011 - Tisdag

Idag vaknade vi något tidigare än igår. Halv 9 för att vara exakt. Jag trotsade tröttheten och slet mig upp nästan direkt. Julia fick sin frukost, som idag bestod av gröt och lite katrinplommonpuré eftersom hon varit lite hård i magen den senaste tiden. Jag motstod frestelsen att sätta mig vid datorn, och valde att vika kläder istället, för att sysselsätta mig med något. När det var klart läste vi en liten "luckbok", där man får öppna små luckor på sidorna för att se vad som gömmer sig bakom. Julia fattade vinken direkt efter att jag öppnat den första. Hon öppnade resten och tyckte det var jättespännande. Nu ligger hon dock och vilar en liten stund, och då passar jag på att tillfredsställa mitt medieberoende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0