6 februari 2011 - Stinkbomb!

Julia har käkat upp nästan hela rullemackan, ligger några torra småbitar kvar på tallriken. Smörgåsrånen försvann illa kvickt, de med, så snart hon upptäckte att de fanns på tallriken. Nu är hon på upptäcksfärd i lägenheten, som så många gånger innan. Undrar om det fortfarande finns någonting här som är helt nytt för henne...? Dessutom har hon lämnat något kletigt och stinkande till mig att ta hand om i blöjan. Tack sötnos! Du vet precis vad mamma behöver så här på morgonkvisten...

Igår vaknade Julia kanske vid 8, men jag orkade verkligen inte gå upp. Jag tänkte bara ligga och sträcka på mig en liten stund, men somnade visst om. Jag vaknade vid halv 10 och då låg Julia också och sov! Hon hade väl somnat av tristess kan jag tro. Jag misstänker att detsamma hände idag! Första gången jag kollade på klockan var hon 07.50, men när jag gick upp var hon runt 10. Jag måste ju ha somnat om, för jag minns inte att vi låg kvar så länge...? Skumt...

Nej, nu står hon riktigt nära för att jag ska känna hur illa det luktar! Måste göra något här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0