28 februari - Blablablabla

Nu är vi hemma från Öppna förskolan. Julia hade roligt även den här gången, men var på väg att ramla baklänges i backen flera gånger när hon satte sig på kuddar/madrasser med halva rumpan utanför kanten. Så jag fick vara på alerten! Dessutom var det bara yngre bebisar, i 7-9 månadersåldern, där idag så jag var lite extra nervös som jag alltid är när Julia är bland mindre barn. En av dem gjorde dock Julia till sin nya idol, och tvingade sin mamma gå med henne efter Julia, var Julia än gick. Höll inte mer än 1dm avstånd! Nu vet hon hur det känns att alltid ha någon som förföljer en! :p

Julia var trött innan vi ens gick hemifrån innan, och somnade när vi gick hem. Dock hann hon bara sova i ca 5 minuter innan hon vaknade till, arg och ledsen, när vi kom innanför dörren. Jag la henne i sängen, men nu erkar hon inte vara på sovhumör längre. Power-nap! Jag har i alla fall inte fått någon power-nap och är så trött att det dunkar och brusar i skallen. Igår innan jag gick och la mig kände jag inte mina kroppsdelar. Jag stod på golvet, men kände inte hur mina fötter rörde vid golvet. Jag såg mina armar, men kände inte att de satt fast! Måste nog verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0