28 februari 2011 - Ny vecka!

Igår kom jag på att jag faktiskt har rätt mycket planer den här veckan! Det gillar vi. Idag ska jag ta Julia till öppna förskolan. Förra måndagen hann vi ju inte eftersom jag tvättade, så nu tänkte jag mig för och tog tvättid imorgon istället! I kväll kommer Madde hit och hälsar på. Det var längesen så det ska bli jättemysigt! Som alltid :) Imorgon ska jag ju alltså tvätta. Funderar på att åka en sväng till Redbergsplatsen också. Fanns en affär, typ Minigekås där de sålde lite söta barnkläder till bra pris. Vill kolla igenom. På torsdag ska jag åka ner till Åsa och hälsa på alla Myrstackarna en sväng. Har ju inte varit där sen vid Halloween, så det känns dags nu! På fredags ska jag och Julia hjälpa Mickan och passa Mira medan hon skriver sitt prov och sen äter vi väl säkert lite lunch ihop och på fredag är det födelsedagskalas för Sara och Jenny. Så på onsdag har jag inget planerat, men de har ju öppna förskolan då, så vi kanske går dit då också.
Men nu sitter jag och väntar på att fastighetsskötaren ska ringa upp så jag kan anmäla min fönsterruta trasig! Försökte ringa imorse, men det var massa kö, och det funkar liksom inte att sitta i telefon när man har en unge som Julia. La på efter 8 minuter och gjorde en anmälan på internet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0