27 februari 2011 - Morfar

Nu har Julias morfar alldeles nyss åkt hem. Vi åt lunch och sen åkte vi till coop så jag kunde handla hem lite mat till i veckan. Sjukt mycket folk, men det gick bra ändå! Julia somnade i bilen, först precis innan vi skulle in i affären, så vi fick väcka henne. Sedan på vägen hem också, men blev väckt även den gången när vi skulle gå hem. Så nu ligger hon i sin säng. Hon sover inte - än. Ligger och småpratar/nynnar lite, men jag skulle tro att hon somnar rätt snart. Uppebarligen behöver hon ju sova!

Julias mage har ju varit lite sisådär den senaste tiden. Hon har varit gasig, svullen, hård och gnällig. Jag undrade ju om det kunde vara så att hon är laktosintolerant eller extra känslig, så jag har inte gett henne någonting med laktos i sen i förrgår. Och det verkar som om hon är bättre! Hon pruttar knappt, gnäller inte, magen är mjukare och hon bajsar inte bollar längre! Men ska definitivt ringa BVC imorgon och se vad de säger. Men för tillfället blir det igen mjölk för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0