27 februari 2011 - Frukost

Gårkvällen slutade med att jag stod i duschen i alla fall. Upptäckte att jag var alldeles svart på högerarmen efter att ha rensat avloppet, och det är ju inte så mysigt att ta med sig i sängen! Men sen gick jag och la mig, och somnade bums.
Julia vaknade halv 8, vilket verkar vara hennes nya idealtid! Sen brukar jag bara flytta över henne till min säng så myser vi lite. Eller ja, jag försöker kramar med henne, men hon har fullt upp att göra annat. Typ riva ner lappan från fönstret, slita sönder mina böcker som ligger där, leka med mobilen, försöka knyta upp knutarna på sladden till mobilladdaren och äta spelkort. Jag brukar tröttna ganska fort på att ligga där och gå upp istället! Julia har precis ätit frukost. Gjorde bara en halv portion gröt idag, och det åt hon upp. Sen fick hon några smörgåsrån också. Hade hon fått hade hon säkerligen ätit upp hela paketet på en gång! Hon älskar det! Vill inte ha majskrokar ens, så länge vi har smörgåsrån hemma. Jag älskade också det när jag var liten. Fick ett paket varje jul från min farmor. :)

Nu sitter vi och väntar på att morfar ska komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0