26 februari 2011 - Vill inte ha!

Det har varit krångel med Julias mat i flera dagar. Hon vill inte alls äta! Jag vet inte om hon har ont någonstans. Hon har ju varit väldigt gasig och svullen så jag undrar om det kan vara någon laktosintolerans eller nåt liknande. Men det ju bara hemma hon inte vill äta. Tror hon är lite less på mig, helt enkelt. Hon tycker det är roligare att äta med mer folk runt omkring sig. När vi åt med Sara igår åt hon som hon brukar, glupskt och hungrigt. Men vid frukosten idag blev det bara några skedar. Hon kanske är trött på gröt? Kanske vill ha något annat till frukost. Jag ska ringa till BVC på måndag och se vad de säger. Hon är ju pigg som vanligt. Lite gnälligare dock. 

När hon skulle äta frukost nu satt hon mest och gnuggade sig i ögonen och såg jättetrött ut, så hon fick lägga sig igen. Vårat sovrumsfönster har gått sönder!! Eller ja, det yttre så det blåser ju inte rätt in. Men när vinden får tag i det låter det som om någon är påväg att ta sig igenom! Jättesvårt att somna, igår fick jag ligga med en kudde över huvudet. Antar att kanske även Julias nattsömn blivit störd. Jag måste ringa fastighetsskötaren på måndag. Eller, lika bra att göra det idag! Vet inte om de anser att det är akut, men det vet man ju inte förrän man frågar..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0