26 februari 2011 - Kaos i min skalle!

Idag har mitt huvud varit rörigt och grötigt. Mycket utmattande! Har dock diskat, rensat avloppen i köket och dammsugit. Men jag är verkligen trött! Julia ligger och tar sin eftermiddagsvila och efter det ska vi gå och handla.
Var och handlade innan, pastasås som vi skulle ha till middag. Dock gick påsen sönder när vi kom in genom porten och burken föll i market med ett hemskt ljud. Behöver jag säga att den gick sönder? Oätbart blev det!! Så vi får gå och handla igen, trots att det är så himla t-r-å-k-i-g-t!!!
Pappa kommer hit imorgon och då ska han antagligen köra mig till willys så jag får köpt hem lite för vecka. Så slipper jag gå och handla varje dag! Sen ska vi äta middag ihop och ha lite trevligt. Alltid skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0