25 februari 2011 - Ser trippelt

När jag vaknade i morse såg jag tre Julior som stod och hoppade samt grinade i sängen. Var så jäkla trött! Tog ett tag innan mina ögon vande sig någolunda vid att vara vakna och öppna, innan jag kunde hämta henne och sätta henne bredvid mig. Efter ett tag upptäckte jag dock att min säng blev blöt! Då insåg jag att hon hade kissat igenom blöja och pyjamas igen. Inte så konstigt dock med tanke på hur mycket hon drack under gårdagen. Tog av pyjamasen och bytte blöja på henne praktiskt taget i sömnen! Får byta sängkläder under dagen, antagligen i bådas sängar!
Hon vill inte äta frukost! Hon vaknade precis när jag skulle göra mig iordning för natten och fick en flaska då. Men kan hon verkligen fortfarande vara mätt på den? Var ju nästan 10 timmarsen! Dock var det majsvälling och den kanske hon håller sig längre på..! Jag vet inte. Ska i alla fall snart ut i det hemska vädret som vi har idag, och hoppas på att vi inte flyger iväg! Våtservetterna är slut, så det är ju ingenting som kan vänta heller! Vet ju inte när hon kommer vilja göra blöjan kletig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0