25 februari 2011 - Fredagsmys med Sara

Sara ringde förut, äntligen! Försökt få tag på henne i flera dagar utan att lyckats så började bli lite orolig. Hon berättade att hon hade legat sjuk precis som jag. Faktum är att hon blev sjuk bara några timmar efter att ha läst på FB att jag var det. Vet inte om det är det som kallas "virus" eller om vi har någon telepatiskt relation. Dock verkade sjukdomen ta hårdare på henne än på mig och hon hade varit i stort sätt medvetslös i 24 timmar när hon ringde! Men hon tyckte ändå att det lät mysigt att komma på lite fredagsmys med mig och Julia. Så det gjorde hon!

Vi hyrde några filmer och köpte hem godis. Sedan satte vi oss på pizzerian där vi alla 3 åt middag. Julia åt förvisso inte pizza (bara mina kanter) men hon är ju alltid trevligt bordssällskap ändå. Hon har tydligen lärt sig dricka med sugrör också. Visste inte jag! Har aldrig testat det på henne innan, men hon fattade vinken direkt. Sötunge!
Sara och Julia hann mysa en liten stund när vi kom hem, men sen var det dags för Julia att lägga sig, vilket inte alls gick bra idag. Hon var jättearg och bara skrek. Övertrött, eftersom hon bara sovit en gång under dagen. Hon somnade dock fort!
Nu har Sara precis åkt hem och jag ska snart gå och lägga mig...tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0