24 februari 2011 - Vad ska vi göra nu..

Julia vaknade precis innan det var dags att hämta upp den sista tvätten. Tur att det var så lite kvar! Gick ganska snabbt och smärtfritt! Julia har fått duchat, och jag tänkte göra detsamma till kvällen när hon har somnat! Ska blir så skönt! Känner mig rätt rutten! Disken är diskat. Fast idag var det tråkigare än vanligt. Är rätt uttråkad och känner mig slapp. Kanske vi skulle ta oss en promenad! Pigga upp mig lite. Julia behöver ju inte hjälp på den avdelningen då hon har energi så det räcker och blir över. Hennes nya favoritsysselsättning är att byta kanal på Tv:n. Helst när det är något riktigt intressant som jag gärna vill se! Börjar bli lite tröttande faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0