24 februari 2011 - Så börjar dagen...

Halv 8 vaknade Julia idag. Helt okej tid, tycker jag, även om jag i stundens hetta gärna vill sova några timmar till. Igår gick jag och la mig innan 23 och somnade rätt bums. Så skönt att sova efter att ha varit sjuk, och härligt att inte vakna av att något är fel. Nu mår jag precis som vanligt igen, även om magen är lite öm efter all ansträngning igår.

Julia har precis ätit frukost - gröt och knäckemacka? Det var hennes eget val, hon tog mackan själv. - En tugga gröt, en tugga knäckemacka - Verkar inte särskilt smakligt! Jag måste städa här idag! Ser hemskt ut sen igår då Julia praktiskt taget fick leva rövare som hon ville. Jag hade ingen ork att säga ifrån, så alla kläder som prydigt låg nervikta byrån, slängde ner på golvet. Diskade inte heller, då jag inte ens klarade av att vara i köket längre stunder. Har tvättid också, så hoppas på att jag orkar det! Måste också handla lite då vi knappt har någon mat hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0