23 februari 2011 - Vill ha vatten

Herre, vad törstig jag är! Ser typ stora vattenglas flygandes runt i rummet! Det påminner så himla mycket från sommaren när jag var gravid. Var även då helt katastrofalt törstig, men om jag drack kom allt upp igen. I 150km/h. Så jag satt med en matsked och lapade i mig vattnet. Det var fruktansvärt! Jag vet inte om det skulle komma upp idag om jag drack, men jag är för feg för att testa. Dricker ju självklart, men bara för att det inte ska göra så ont att kräkas om det skulle ske. Får se framåt kvällen om jag vågar då!

Just nu kan jag inte riktigt bestämma vad jag ska göra. Funderar på att ta med mig Julia och sätta mig i duschen ett tag. Fast när Julia är med kan jag inte ha vattnet så varmt som jag vill, så kanske är det bättre att vänta tills hon sover igen. Fast då kanske jag vill passa på att ta igen lite förlorad sömn? Ja, det är ett dilemma....Kanske kan sova i duschen? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0