22 februari 2011 - Sen middag

Julia har nu lagt sig för natten och jag äter min middag. Jag var fortfarande mätt efter lunchen när Julia skulle äta innan, så jag väntade lite med det! Fast Julia verkade inte särskit hungrig hon heller. Eller rättare sagt, hon blev ohungrig väldigt fort! Dessutom har hon varit extremt(!) pruttig i ett par dagar nu, och lite hårt. Blir till att köpa katrinplommonpuré imorgon och se om det blir bättre med det. Imorgon ska vi i alla fall gå till öppna förskolan! Tyärr blev det ju inte tid till det i måndags, men imorgon har vi inget annat planerat! Hoppas det är massa leksugna ungar där så Julia kan leka av sig lite energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0