22 februari 2011 - Myspysbebis

Julia vaknade vid halv 12 inatt och var ledsen. När jag kom in satt hon upp i sängen och gnuggade sig i ögonen. och näsan som var alldeles snorig. Hon hade tagit av sig halva sin pyjamas, och jag misstänkte att hon var varm. Jag hjälpte henne av med resten av nattkläderna och la henne i min säng med sin älskade filt över sig. Där låg hon och gosade lite medan jag hämtade en tunn t-shirt och fixade en flaska till henne. Vi låg tillsammans i sängen medan hon åt sin välling. Sedan somnade hon om, och jag gick och la mig jag med.

Idag verkar hon dock må bra, och näsan är inte alls snorig. Hoppas att det bara var något tillfälligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0