22 februari 2011 - Men varför?

Jag har, nu för tiden, noll självdiciplin! Man tycker ju att det är något som borde komma med åren, men min har gått från "rätt bra" till "inte existerande" de senaste...elva åren! Idag sa jag åt mig själv att idag SKA jag gå och lägga mig allra senast 23. Nu, 30 minuter senare, sitter jag fortfarande här. Till mitt försvar går tiden jäkligt fort på kvällarna, och sist jag kollade på klockan var hon inte mer än 21. Eller strax efter! Kanske borde sätta alarm på mobilen i fortsättningen. Eller göra den till en "Mat och sov klocka". Jag hade ju lätt behövt det! Fast ska nog lägga in lite annat, livsnödändigt, också. Som att dricka vatten t.ex. En annan sak jag alltid glömmer av att göra. Jaja, får väl se till att få rumpan ur soffan och ner i sängen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0