22 februari 2011 - Det var på tiden!

Julia somnade efter en stund, och jag var snabbt inne i duschen. Att det kan vara så skönt att duscha! När jag var klar låg hon fortfarande och sov, och nästan en timme till. Sedan började jag bli lite otålig och ville hon skulle vakna eftersom jag var hungrig och ville äta lunch! Så jag började föra lite oväsen här ute, satte på musik på rätt hög volym osv. Snart vaknade hon och äntligen fick vi ätit. Jag värmde upp lasangen sen igår, var så sugen på det. Julia har dock kommit in i en sån där fas när hon inte vill äta. Undrar om det har med den snoriga näsan att göra..? Hon äter ju, men inte lika mycket som hon brukar. Kanske hälften. Det är ju fortfarande inte jättelite. Hon klarar sig ju på det, men får ge henne lite fler mellanmål under dagen. Nu ska jag ta på oss och så ska i ta en promenad! Ska bli skönt att komma ut ur lägenheten en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0