21 februari 2011 - Nu är natten kommen

Trots att hon sov så länge under sin eftermiddagsvila så somnade Julia utan några som helst problem ikväll. Härligt! Vi har busat och lekt kurragömma - Julias favoritlek - den senaste timmen, så hon var väl uttröttad, det lilla livet! Imorgon är det tisdag, och jag har inga alls planer. Jag hoppas på att det blir fint väder så vi kan ta en promenad. Längtar till all is smällter snart, så man slipper vara orolig för att mista sitt liv så fort man går utanför dagen. Otaliga gånger har barnvagnen räddat mig från ett horibelt öde! Skönt att vi har rester efter tre olika måltider i kylen också! Slipper jag handla och laga mat imon. Sparar både pengar och energi :) Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0