20 februari 2011 - Morgon

Jag vaknade klockan 8 med ett ryck. Vet inte varför, men jag trodde att klockan var mycket mer och kände mig pigg. Jag kollade till Julia sov fortfarande sov, så jag somnade om. Hon vaknade en timme senare, och då var jag verkligen inte pigg längre. Hon fick komma över till min säng och gosa lite medan jag vaknade till.
Nu har hon ätit frukost och det är dags att sätta igång med garderobsrensningen. Ska börja i sovrummet. Bäst att bli klar där först om Julia kommer vilja sova. Sedan tar jag vardagsrummet och till sist måste jag diska. Sara kommer kanske hit på middag ikväll! :)

Julias högra öga har blivit svullet under natten. Eller ögonlocket är det ju. Vet inte vad som har hänt, om det är för hon var ledsen eller om hon har slagit i sig på något. Kan bara inte förstå vad...Hon verkar inte ha ont av det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0